S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky k poskytování služeb a analýze návštěvnosti používáme soubory cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači nebo jiném zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.

Kontakt

KATKA obchod, s. r. o.
V Šipce 670/3
301 00 Plzeň
tel: +420 607 097 343
napište nám
info@obchodpromiminko.cz
IČ: 044 80 741

» Odstoupení od smlouvy

Odstoupení spotřebitele od kupní smlouvy ve 14 denní lhůtě

 

Kupující spotřebitel má v souladu s ustanovením § 1829 a násl. zák. č. 89/2012 Sb., Občanského zákoníku v jeho platném znění právo odstoupit od smlouvy do 14 kalendářních dnů ode dne převzetí zboží, byla-li předmětná kupní smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, nese náklady spojeně s navrácením zboží prodávajícímu, a to i v tom případě, kdy zboží pro svou povahu nemůže být vráceno obvyklou poštovní přepravou. Kupující spotřebitel je osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své obchodní či jiné podnikatelské činnosti.


Jak mám postupovat?

Vracené zboží uveďte do původního stavu, v jakém Vám bylo dodáno a pečlivě jej zabalte, aby během přepravy nemohlo dojít k jeho poškození.

Zkontrolujte, zda balení obsahuje vše, co bylo na základě kupní smlouvy dodáno, a to včetně dokumentace, veškerého příslušenství i případných dárků obdržených spolu se zbožím.

Zboží doplníte o kopii prodejního dokladu a podepsaný originál písemného odstoupení od kupní smlouvy (pečlivě vyplňte a zkontrolujte číslo účtu, kam Vám budou peníze vraceny).

 

Kam mám zboží vrátit?

Zboží je možné odeslat jakoukoliv přepravní službou nebo jej fyzicky dovést na adresu naší provozovny: KATKA obchod, s. r. o. (www.obchodpromiminko.cz), V Šipce 670/3, 301 00 Plzeň.

Náklady spojené s vrácením zboží, náklady na uvedení zboží do původního stavu i rizika spojená s přepravou zboží k nám nese kupující. V případě zasílání prostřednictvím přepravní služby je vhodné případné připojištění zásilky pro případ ztráty nebo poškození.


Kdy mi budou vráceny peníze?

Vrácené zboží bude přezkoumáno za účelem zjištění jeho kompletnosti, jeho opotřebení případně jeho spotřebování.

Peníze budou poukázány na účet kupujícího, uvedený v odstoupení od smlouvy, do 14 dnů.


Co dělat, bylo-li zboží opotřebeno?

Pokud bylo zboží použito a částečně opotřebeno, uvedeme ho do původního stavu u nás. O náklady na uvedení zboží do původního stavu bude snížena vyplacená částka. Jedná se např. o výměnu odřených nebo opotřebovaných dílů za nové, doplnění chybějícího příslušenství a pod.

Náklady na uvedení zboží do původního stavu mohou v některých případech dosáhnout nezanedbatelné částky. Prohlédněte si proto zboží hned po vybalení ještě doma. Zboží doporučujeme prvotně vyzkoušet např. doma na koberci, aby nedošlo k odření nebo jinému poškození běhounů koleček.


Do kdy lze zboží vrátit?

Odstoupení od kupní smlouvy musí být doručeno prodávajícímu nejpozději do 14 kalendářních dnů od data převzetí zboží kupujícím.

Příklad: Byla-li zásilka doručena např. v pátek, počíná lhůta pro odstoupení o kupní smlouvy běžet již od soboty, nikoliv až od následujícího pracovního dne, tedy od pondělí!!!


Mohu vrátit jakékoliv zboží?

Nelze odstoupit od kupní smlouvy na dodávku zboží upraveného podle přání kupujícího.

Nelze odstoupit od kupní smlouvy na zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání.

Nelze odstoupit od kupní smlouvy na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li spotřebitel jejich originální obal.

Nelze odstoupit od kupní smlouvy na dodávku novin, periodik a časopisů.

 

 

Další informace k odstoupení od kupní smlouvy naleznete v Obchodních podmínkách.